Pembe_panjur niye imkansız olsun ki sütüm cok yağlı olduğu için yaradıgını söylüyor doktorlar mama kullanmıyoruz hatta ek gıda bıle cok az yiyor. Tabıkı bunda benim de emeğim cok fazla ilk aylarda kılo verdiği için doktorlar takviye baslayalım dedıler istemedım ve 9 aydır gece gündüz sağım yapıyorım 1 bucuk saate bır besleniyor istediği zamanda emiyordu su günlerde meme reddi başladı sadece gece emıyor ama artık gece sağım yapmıyorum aylarca gece uyumadım sağım yapabılmek adına tabıkı kılo iyi birsey değil bu kadae olmasını bende istemedım ancak dedıgım gibi yarıyor sütüm 1 bucuk saatte 90 ml içiyor az az sık sık beslenıyor.