bitterdelisi24 Oldu artık ya boşver 😂 Ay evet normal doğum planlamıştık önceleri de birkaç kez hastaneye yattım kalp atışları yüzünden 😏. Normal doğum diye gittim fitilden sonra doğum başlamayınca suni sancı taktı doktor ama maalesef oğlum suni sancıya dayanamayıp yine kalp atışları düştü acil ve sezeryana alındım. Ve ilk cümlem yaşıyor mu oldu 🥺 Hayatta bir insanın basına gelebilecek en kötü acıyı,anne acısını yaşarken en kötü zamanımda gelen mucizeydi annemin acısına rağmen dik durmamı nefes almamı sağlayan bir mucizeydi 🦋 Bu arada biz bir yaşını gördük geçirdik 🙏🏻 Doğum gününü de organizasyon aracılığıyla yaptık darısı başınıza inşallah 😍