Balteknem norml dogum yapanlara hayranım :( ben korkuyorum kendımı bıldım bileli bi evlenmekten bıde cocuk doğurmaktan hep korktum :)
canım vırus gecer ınsallah ıkıncı cocugunda yeni guzel bi dunya kurulr zinalar , tecavuzler , ölumler , dogal afetler azalacak ben inanıyorumm🌸