Her çocukta bireysel farklılıklar olur. 15 ay çok da sıkıntılı bir ay değil. Panik yapmayın. Yeğenim benim elimde büyüdü, o da anlamlı cümleleri çok geç kurmuştu. Fakat eğitimci olduğum için paniğe kapılmadan destekleyici şeyler uyguladım. Şimdi 6 yaşında hiçbir sorun yok hatta fazla bile konuşuyor😂