Bebegim 15 aylik 1 bucuk ay once doktora gitmistik baya cizgi film izliyodu bize bakmiyordu ismine tepki vermiyordu otizm den suphelenmistik ama degil allaha sukur gelisim geriligimis , doktor vitaminler verdi daha 2 ay kulanicaz simdi allaha sukur cok iyi bize bakiyor ismine tepki veriyor bizimle oynuyor ama sadece ba-ba-ba ma-ma-ma diye ses cikariyor ,bizim gibi olan varmi ?