Bonuss tek umudum havalar serinlediğin de bitmesi. Umarım biter ve önümüzde ki yıl gelmezler çünkü dediğiniz gibi benim de kullanmadığım şey kalmadı. Üzerine böcek ilacı,domestos döküyorum yine de yürüyüp gidiyorlar nasıl birseylerse anlayamadım ben de 😒