Angel_45 benimde bebeğim şu an 3 ay 1 günlük aynı şeyi sağlık ocağında bize de söylediler. Bende çocuk doktoruna 3 ay kontrolüne götürdüğümde sordum göz muayenesi yaptırın dediler diye. Aynen doktorun söylediklerini aktarıyorum.
”1 yaş öncesi bebeklerde detaylı göz kontrolü olmaz. Tam anlamıyla göz muayenesi 1 yaşında yapılır 6 aya kadar geçici şaşılık olur ve yapılacak göz muayenesi aldatır. Fakat sağlık ocağının istediği muayene sadece bebeğin gözünde bir perde varmı yok mu ona bakmamız. Ona biz bakıyoruz zaten (bi cihazla Işık tutarak baktı bebeğimin gözlerine) hiç bir sorun yok bebeğinizde. Hatta bakın sağ göz kayıyor sizde farkedeceksiniz” dedi. Ama sizin bebeğiniz; bende genetik göz problemi olduğu için gözlük kullanıyorum çünkü 6.ayda bir göz doktoru tarafından muayene edilmeli öncesinde bir sorun varsa tespit edilsin dedi.
Sonra ne oldu sağlık ocağı yaptırdınız mı diye sormadı bile 😀 bende düşün Allah düşün kendimi yemiştim.