Brsmom… O kadar aynıyız ki. Biz 3 aylıktı bu Red belası başladığında 10 aylık olduk. Uykular azalınca gündüz emmelerde azaldı. O kadar üzgünüm ki anlatamam yapacak Bi şey bulamadım aylardır denemediğin kalmadı. Yaşını görsem tamamdı da ne bileyim bu zamanların tadını çıkaramıyorum bile aylardır emdi emmedi. Anlamayan insanlara da anlatmak dertleşmek imkansız. Artık yok sayıyorum emmiyorsa istemiyordur diyorum napayım