Canım bizde 2 aylığız 40ına kadar sarılığı olduğu için emerken uyukluyordu mecbur sonrasında sağıp biberonla veriyordum 40 ından sonra meme reddi başladı memeyle savaş içinde alıyor bir iki çekip bırakıyor dediğin gibi gece uyukluyken güzel emiyor doktora gittim çok sık emzirme en az 2 saat koy aralarına acıksın gaz sancısına da emmemezlik yapar dedi şimdi çok sık emzirmiyorum bekliyorum çok acıkınca veriyorum emiyor yada gazını almaya çalışıyorum böyle böyle biraz düzelme oldu