KucukAslancik seninle aynı durumdaydım. Motorumu satmıştım araba yenilemeyi düşünüyorduk. Ailesi de gereksiz para asla harcamaz laf eder. Ama benim param. ıphone 11 aldım. Hiç pişman değilim. Kocam bile iyi ki aldık harika telefon diyor. Bu ay kendine de iPhone 11 alacak 😂😂😂 al kız o bu ne der derken kafayı yedik.