Şahsen 9 bin lira sadece bir telefona vermek için çok çok fazla bir miktar. Sanıyorum 5 6 bin lira da çok güzel resimler çekmek için işinizi görür. Ben olsam paranın tamamını bir telefona vermeye kıyamazdım. Sonuçta bir düşüyor elimizden çöp oluyor. Telefonlarda artik 3 4 seneye bir zaten zamanın çok gerisinde kalıyor. Değmez