edaayy Siz anlamak istemiyorsunuz sanırım. Dünya sağlık örgütü 6 aya kadar SADECE önce anne sütü yokluğunda formül mama der. Yani 6 ay dolmadan bebeklere hiçbir şey vermeyin der. Birazcık araştırıp okursanız neden böyle dediğini öğrenirsiniz. Dışarıda satılan sağlıksız hazır mamaları da bebeğinize verip sağlınını bozmak istiyorsanız da siz bilirsiniz artık ne diyeyim. Sağlıklı olan doğru şeyleri söylemek yeniliklere kapalılık değildir. Sizin yenilik dediğiniz şey sağlığı zararlı bir şeydir. Neyse sizin bebeğiniz istediğiniz yapın 🙋🏻♀️