Hazalperi Eternity MinikOsman adana da yaşıyorum canım serin hava da yürüme imkanı 0 o yüzden yürüyüş çok sıkıntı oluyor burda hava yanıyor ya
Alparslan-mom Hazalperi eğer su gelme durumu varsa bebek acısından enfeksiyon durumu söz konusu oluyor. Ama öyle bir durum yoksa zaten bir sakınca yok.
Nmmerve080 Ben sadece biraz yürümüştüm farklı bir şey yapmadım zaten biraz açılma oldu gerisi gelmeye başladı doğum Yaklaşmasına yakın ağrılarım baya oldu yatışım yapıldı bi kaç saate doğumumu yaptım
Gzdzeynep Hazalperi bol hareket eğilip kalkmalar bebeğin başının iyi yerleşmesine neden oluyor hamile platesi yapmıştım o sayede normal doğurabildim
Zuleyhaoztknc Hazalperi pilates çok yardımcı oluyor açılmaya olabildiğince yürüyüş yap cinsel ilişki de çok yardımcı oluyor benim çok kolay olmuştu şükür doğumum 🌷
Onsubatikibinondokuz Hazalperi hayır canım aksine spermler rahmin esnemesini sağlıyormuş daha rahat açılmasını
Emin_e Hazalperi Allah bir avazda saglikla kurtarsin insallah;) ben bol bol yurudum ve su ictim ozel bir sey yapmadim, her gun okurdum kendimi de bebegi de.. dogum aniinda bol bol salavat getirdim
Emin_e Emin_e hatta doktorum duydu dua ettigimi devam et dua etmeye iyi gidiyorsun demisti:) 4.30 da dogum bbasladi 4.53 te bitmisti:)