eymenkerem KahramanAnne 1. Ay aşısı genellikle.ates yapmaz ama yaptı ise 37.5 gördükten sonra calpol verin bir çay kaşığı. Ateş-i ısrarlı bir şekilde çıkarsa 4 saat arayla verebilirsiniz. Çoğu ilaçlarda 6 yaş altına önerilmez yazıyor bu sağlık bakanlığının prospektüslerde zorunlu olan yazısı. Ama malesef mecbur kalınca kullanıyoruz tabiki kafamıza göre değil dr önerisiyle. Prospektüslere pek takılmayın o acıdan.
elifiii KahramanAnne Birşey vermenize gerek yok. Aşıdan sonra özellikle cok yükselmedikçe ağrı kesiciye gerek yok. 38,4-38,7’ye yaklasınca verilmeli ateş düşürücüler. Üstünü inceltip ılık bir duş aldırmak iyi gelir.