Pelin55 Saricizgilibeyazev onun yerine altinkilic alin kefir cok faydali içerse bebeginiz sadesini alin meyve atip oyle icirin sevmeSe
Mom8 Asli123peki siz facebook gruplarında hiç tanımadığınız insanların elden ele dolastirdigi mayaları cidden sağlıklı buluyormusunuz? Toz mayalarin elde ele gezen mayalardan daha sağlıklı olduğuna eminim. Ben fikrimi söyledim inşallah bir sorun yaşamazsınız çünkü mantar maya bulaş riski Çok yüksek yaptığınız şeyde…
Birmartannesi Mom8 peki ilk mayayı nasıl yapıcaz??? Elde sütüm var yoğurt yapmak istiyorum nasıl yapmam gerekiyor??
Mom8 Birmartannesi toz mayalar var onlardan kullanabilirsiniz. Bir komsunuzdan 1 kaşık yoğurt alarak da yapabilirsiniz
Birmartannesi Mom8 onların içinde katkı maddesi var,,amacım münakaşa etmek değil gerçekten yogurtnasil mayalanır,benim bildiğim nohutla başka doğal yol varsa onu denemek isterim o yüzden soruyorum
Mom8 Birmartannesi münakaşa etmek için yazmadım ben. Yoğurt fermente bir üründür ve bu işlemi yararlı bakteriler yapar. Nohut ta böyle bir bakteri yok. Yaptığınız şey süt pıhtısı ve hiç faydası yok. Aksine zararli mantar oluşumuna sebep olabilir. Ben sadece uyarmak istedim
Mom8 Emirimannesi biberonla içiyor ilk zamanlar 30 cc kadar içerdi sonra 50 60 içmeye başladı. Şuan 14 aylık çok nadir içiyor sıkıldı galiba