Vinividiviciii Saricizgilibeyazev Pınar kefir içirmedim kefirix daha iyi 😄Bi kere mayaladım tutmuştu😄
kramice Saricizgilibeyazev dr hazır kefirin içindeki yararlı bakteriler ölüo demişti migrosta kefir mayası var al ondan yap
Saricizgilibeyazev Vinividiviciii peki probiyotik bakteriler falan faydalı oluyor mu o şekil de de acaba ? Kimisi mayalanmaz dedi de
Arslan Vinividiviciii Meyvelisini mi sadesini mi veriyorsunuz acaba ? bende iki kere meyvelisini verdim aslında vermeyecektim ben içerken heveslendi içmek için ağlayınca bi yudum tatdırıyım derken devamı için ağladı 😂.Sonuç 150 cc içti iki dk da.Çok sevıyor ama öeyveli zararlı olur dıye bidaha vermedim.Sadesini versem sevmeyeceğini düşünüyorum ama bende hiç sevemedim çünkü.kendim meyve doğrayıp şeker atmama rağmen hoşuma gitmedi 🤷🏼♀️
Vinividiviciii Saricizgilibeyazev Bence faydalı olmaz çünkü sonuçta hazır yoğurt.Bide her markanın yoğurduyla tutmuyormuş.Ben süt aldığım yerden maya alıyorum ☺️
Ghb Saricizgilibeyazev benim kızım 12 aylık 21 günlük yoğurt yemiyor yumurta falan yediremiyorum asla da acaba kefir mi icirsem diye aklıma takıldı o yüzden sordum çok teşekkür ederim
Mom8 Saricizgilibeyazev ben 7 aylıkken kefir vermeye başladım kızımin kabızlığına çok iyi geldi. İçeriğine bakın kefir kültürü kullanılmış mı bakteri isimleri var mı? Bazıları sadece ismen kefir. Altinkilinc marka içirdim ilk zamanlar şuan evde kendim yapıyorum. Doğadan bizim maya aldım hem probiyotik yoğurt hem de kefir yapıyorum
Saricizgilibeyazev Mom8 evet şimdi baktım kefir kültürü yazıyor , bir de değişik bi kaç isim var bakteri mikroorganizmaları diye , meyveli bu aldığımız iyimidir sizce
Mom8 Saricizgilibeyazev bence sade alın bebeğiniz içmezse evde kendiniz meyve ekleyin. Meyveli ürünler pek sağlıklı olmuyor Ben bir kez kaf kefir diye bir marka almıştım ya pınar ya da içim markanın üretimiydi tam hatırlamıyorum onda bakteri yoktu mesela bir daha almadım
Asli123 Saricizgilibeyazev internette kefir sayfaları oluyor ayni şehirde olanlar birbirleri ile mayalarını paylaşıyorlar. Benm evde kefir mayam var onunla kendim yapıyorm. Aydın sökedeyım. Burda olup isteyen olursa mayamı paylaşabilirım.
Mom8 Asli123 bu çok sağlıksız. Tane kefir mayaları yıllarca elden ele geziyor istenmeyen mikroorganizma bulaşma ihtimali çok yüksek. Bir de bildiğim kadarıyla tahta kaşık kullanılıyor tane mayalar karistirilirken o da çok sağlıksız. toz şase mayalar hem temiz hem güvenilir
Saricizgilibeyazev Mom8 Pınar da kef kefir eşim kendine almış üstünde kefir maya sı ve sütle üretilmiştir yazmışlar
Asli123 Mom8 marketten hazir şekilde aldığınız kefirin sağlığından nasıl eminsiniz ? Ambalajda satılan ürünlerde plastıge maruz kalıyor ki bu coook sağlıksız.