Mehaba kızlar kızım6 ay 4 gunluk 3 gundur ateslıyız doktorda kan yada ıdrarda sorun cıkması ama atesı 37,5 37,8 dusup cıkıyor agzını acmıyor dıslerı acıyormus gıbı davranıyor tecrubelı anneler yazabılırlermı bugun 3. Gunumuz ateste 😔😔oluyormu boyle ates 🙏