Elifnur12 oğün icin erken. ilk etapta 3 gun kuraliyla yogurtla basladim. ogleden sonra bir sefer verdim 3 gun boyunca tadimlik. sonra sebzelere gectim. havuc kabak patates verdim sirasiyla. zaten bunlari yapmak 3 gun kuraliyla 15 gun falan suruyor. sonra sebzeleri iyice sevmesi icin meyve vermedim hemen. 3 sebzeyi haslayip icine pirinc haslayip karistirip yedirdim yaninda yogurtla. tarhana corbasi verdim ( bebek icin e bebekten aldim tarhanayi baharatsiz). bezelye puresi yapip verdim. haslanmis yumurta sarisini 3 gun denedim . 7. aya girmis bulunduk zaten😂 ondan sonra sabahlari kahvalti icin ev yapimi lorlu omlet vermeue basladim. bu arada hic blender kullanmadim. catalla ezip puturlu biraktim. her sofraya oturdugumuzda kizimi da oturttum abartarak cigneme hareketleri yaptim eline salatalik taze sogan havuc vs verdim. 7. ayinda omleti ufak parcalar halinde verdim kizim disi olmamasina ragmen cigneyip yiyebiliyordu. ( disler patlamisti ama uzamamisti henuz). 7. ayda sabah kahvalti + aksam uzeri meyve tadimlariula devam ettim. bazen kahvalti yerine oglen sebze verip aksam uzeri yine meyve verdim. 7.5 aylik gibiyken gunde 2 ogune gecis yaptim. sabah kahvalti omlet ya da pankek ya da kabak mucveri ve oglen sebze yemegi yogurt. kapya biberden bebek salcasi yaptim ornegin. onunla sebze turlusu yaptim kizima kup kup keserek. bebek ekmegi tam bugday unundan yapip corbalarina dogradim yedirdim. suan 8 aylik olduk 3 ogune gectim. sabah kahvalti oglen sebze+kiyma ya da kofte ve yogurt. aksam uzeri de 1 meyve veriyorum. kiymaya 8. ay itibariyla basladim.