Zeynepink emdirirken gazını çıkartıp tekrar emdir doymasına izin vermeden çıkar gazını birde reflü yatağı diyordu doktorlar dene istersen ben alıp deneyecem hemen hemen her bebek bu şekilde oluyordur merak etme normal bişey gene doktoruna sor istersen için rahat etsin 6 aydan sonra reflü kendiliğinden kaybolurmuş emdirdikten sonra 30 dakikaya yakın bebeği dik tutmak da engelliyormuş kusmasını eğer kusması artarsa doktoruna danış canım mutlaka