Unsalinn_Annesii Zeynepink 2 ay 15 günlük oğlum var 1 haftadır su gibi kusuyor günde 2 kez falan doktor reflüsüde olabilir demişti çok ıkınıyordu onu sormuştum ya gaz ya reflü demişti ondanda olabiliyor emdirdikten sonra hemen yatırmayın gazını alın beklesin biraz öyle yatırın ve emdirirken bebek yatık pozisyonda olmasın eğer reflüsü varsa yatak öneriyolar bende almayı düşünüyorum ama bilemedim tabi
Alazla Zeynepink emzirdikten sonra 10 dk birlikte ayakta gezinin hemen yatirmayin. Fazlaligi kusuyorlar reflü de olma ihtimali var tabi surekli devam ederse doktorunuza soylersiniz
Esram54 Zeynepink Aynısı bizdede var yeni yeni başladı 2 aylık benimde bebeğim su gibi geliyor bu ara normal olabilir bu aylarda belkide 🙄doktor zamanımız gelince sorucam bakalım🤷♀️
Zeynepink Unsalinn_Annesii Benim de oğlum var oda çok ıkınıyor ama bu 2gündür ki su şeklinde çok kusuyor
hmkn92 Zeynepink benımde aklımaa öylr geldi geçen hastaneye 40 kontrolume gittim eşime hastaneye girmesınler dıye bıraktım araba da oda durmayınca almıs pusetten kucagına dışarıda esiyomus bıraz da o zamandan sonra oldu acaba ondan mı dıye dusundum bende
hmkn92 Zeynepink kakasını mı yapamıyor da ıkınıyor veya osururken felan mı ıkınıyor cok ne zaman ıkınıyo çok
Unsalinn_Annesii Zeynepink normaldir gazını çıkarıyorum çok sonra su gibi kusuyor nornalde bazen gazı çıkarırken parça parça kusardı azıcık oda ama şimdi arada su gibi geliyor bu aylarda normal galiba bundan önce yoktu yeni oldu
hmkn92 Zeynepink doktoruma gidiıcez 16 sında sorucam neden olır boyle kusma bazen bıde fışkırıyo gibi kusuyo ama az 2 aylık aşılarımız var bakalımm bende de onun paniği var ateşi felan olursa dıye bu su gibi
hmkn92 Zeynepink kakasını yapamadıpı zamanlar oluyordu bnm bebegımde de oyle veya osurup gazını çıkaracagı zaman oluyodu kaka sorununuz var mı veya cok gazlı bı bebek mı ondan mı yapıyor kı
gkcsvn 3.5 ayligi, her emmeden sonra kusuyor telas.yapmayin kilo.aldigi surece sorun yok dedi doktor…reflu olmayan bebek yoktur dedi.