Arasannesi Uzgunanne-- bızımkı de degıl gerekte yok bence ya kaynanam aldı aynısının alt modelını kullanıyor yıllardır o da cok memnun
Uzgunanne-- Arasannesi no frosh degilmi ?ya ben şöyle bbirsey duydum ninfrish olmayınca içi eski tip buzdolabı gibi karlanma yapıyormuş sizin öyle oldumu
gezgin_anne Uzgunanne-- annem 5 çekmeceli olanı kullanıyor çok dar ve küçük cnm çok bişey almıyor malesef
Arasannesi Uzgunanne-- yok olmadı bılmıyorumkı nofrost yazmıyor uzerınde belkıde oyledır ama bılmıyorum dedıgım gıbı eşimin annesı aldı.karlanma buzlanma falan yok onunkınde de hıc olmadı o bayadır kullanıyor