Uzgunanne-- uğur markanın derin dondurucusunu kullanıyorum 7 çekmeceli. Şoklama özelliğide olan bir derin dondurucu. En üst rafımda erik ve kayısılarım var hoşaflık, onun alt rafında sebzelerim var, onun bir alt katında sebze ve dondurmalarım var. Yine bir alt tafında haşlanmış nohut fasulye yarma hazır karnıyarık içi maydonoz dereotu kereviz sapı gibi hemen yemekliğe hazırlanacak şeyler var, Bir alt katında kavurmalarım ve yemeklik etlerim var, bir alt katında ilikli kemiklerim ve kıymalarım, en alt rafındada mangallık biftekler, haşlamalık etler ve karaciğerlerim falan var. Bizim bu sene kurban etimiz 40-50 kilo arasıydı. 3 raf hepsini aldı. En alt raf biraz daha ufak diğerlerine göre çünkü derin donrurucunun motor geldiği yer var.
üstelik kendi buzluğumuda boşaltmış olduğum için dolabın buzluğundada boş yer var.
çekmecelide herşeyi ayrı koyuyorsun kokuları karışmıyor, daha düzenli oluyor herşeyin hangi çekmecede olduğunu biliyorsun
Annemlerde uğurun sandıklı derin donrurucusunu kullandılar. İçine sepet koyup ayırmayı denediler. Bu seferde en alttan bişey alırken 10-15 kiloluk sepetleri kaldırıp indirmesi vs yordu onları. Tamam bir şekilde düzen sağlarsın sepet koyarak ama indirip kaldırması, temizliği, kokuların birbirine karışması yüzünden biz kendimize alırken bu yüzden dolap şeklinde olan tercih ettk.