GamzeNazli35 Beni. Kızım 2 aylık ben hergün o acıyı cekiyorum sütüm çok sürekli ağrı ateş doktora gittim bişey demedi. Emzir diyo. Senin ki başka bişey olabilir diycem ama o memeni emzirmemişsin ya o yüzden diye düşünüyorum. Buz koy ağrıyan yere geçmezse bi doktora git bence