Minikannesi00 Papatyaa_ ben ikinciyi hiç düşünmüyorum şuan 🤭 cidden sezeryan olacakların Allah yardımcıları olsun ,bizim gibi ağır atlatmasınlar
Papatyaa_ Minikannesi00 hehe valla öyle canım bir tane olsun bizim olsun 😂😂 Öyle ya da böyle acılar çektik çok zordu,, şükür sağlıkla aldık kucağımıza yavrumuzu, Rabbim isteyenlere nasip etsin 🙈😁😁
Pelin55 1Meryem2020 3. Sezeryani oldum 3 dende sikinti yasamadim ilk gun ayaga kalktim rahat gecti ameliaytlarum
Gokcenipek 1Meryem2020 aynı ikisi de ilkinde hastanede daha ağır geçmişti 2. De daha hafif geçti ama aynı sürede toparlandım sayılır
Minikannesi00 Papatyaa_ böyle diyip hiç adet görmeden hamile kalıyormuşuz falan 😂😂 benim 50 gün oldu hala olmadım ya
UraSsmom 1Meryem2020 Valla henüz ilk sezeryan oldum ama ilki bu kadar ağrılıyken, 2.si bundan kötü olacaksa hiç doğurmayım ben daha 🤦🏻♀️
Muhammedd23 1Meryem2020 kuzenim olmuştu ikincim daha rahat demişti. Ama bence ameliyatta hırpalanma ilede ilgisi vardır
Eminetavsan Smnl rahime alakalı bi sıkıntı yaşamadım sadece karın büyüdükçe eski dikiş yerlerim acıyordu ama benim karnım aşrrı büyüktü bebek de iriydi sanki karnım yere düşecek gibiydi doktor hareket etme emi söylemişti
Smnl Eminetavsan benim ilk gebeliğimde de karnım aşırı büyüktü devasaydı resmen 2. De de muhtemelen öyle olur diye düşünüyorum galiba süreyi uzatsam iyi olacak 😔
Aselyam Benim ilki kolay geçti fakat ikincisi zordu.aynı yeri 2 kere kesince herhalde toparlanmak daha zor oluyor.
eymenkerem 1Meryem2020 2 si de spinal anesteziyle yapıldı 2 sinde de çok rahat ve güzel geçirdim ağrısız sansicisz hemen ayaklanarak atlattım. Doktorun eline ve tedavi şekline çok inanıyorum bu kriterler ona göre değişiyor doktorumum eli hem hafif hem de kullandığı tedavi şekli hiç ağrı yaşamadan geçirmeme sebep olducok şükür
Ates_mami 1Meryem2020 2.kesinlikle daha zor. Aynı yerden kesildiği için iyileşmesi toparlanması daha zor. 2 den sonra içimde bişey mi unuttunuz niye bu kadar agrım var demiştim. Tekrarlayan lar daha zor iyileşir denildi. Şimdi 3.yü olacagım. Daha da zor olacak. Ödüm kopuyor valla dogum dan