Minikannesi00 kesinlikle yatmak ayrı dert kalkmak ayrı dert, organlarım yerleşmediği için çuval içerisinde sağa sola oynuyor gibiydi Bide idrar sondası takmışları fenalık geçirmiştim afedersin 1 hafta lavaboya zor gittim. Öksüremiyoroum, hapşırmıyorum dikiş yerlerim acıyor bide spiral iğne sırtımda ağrı yaptı.. bana sezeryan yaramadı yani her bünye bir olmuyor tabi ama ben de dediğiniz gibi çok zor atlattım, sezaryen olacaklara Allah sabır versin 🙈