Ldy doydugundan eminin gerek çişi gerek kılosu vs normallerın bı tık ustunde bıberon emzık kabul etmıyor,ilk zamnkar emzık almıstı şimdi istemıyor alıyor agzına sonra atıyor.bu ara ellerını emmek en buyuk favorısı yumruk halınde agzından cıkmıyor gece boyunca uyudugu esnada bıle ,kundak yapmıyorum ınanılmaz aglıyor. Gorev nedenıyle baska memlektteyız aılelerımız ılk ay gelebıldı herkesın ısı gucu var mecbur donmek zorunda kaldılar.yalnızım esımde yatdım edebılecegı kadar edıyor zaten bakalım bu surecıde atlatırız ınsallah gece uykusuzluk dayanılmaz oluyor toparlayamıyorum kendımı