İyi geceler sevgılı anneler .2,5 aylık bebegım var. gece gunduz demeksızın, asla sasmaz engec 1,5 saatte bır meme ıstıyor. en az yarım saat ağzında olacak meme düşünün şu saat olmuş her saatte bir uyanıyor. yoruldum artık öyle alışkanlık yapmış ki istediği an vermesem çığlığı yer gök inletiyor nasıl geçerim önüne sırf bu alışkanlıktan uykusu bıle derin değil 1 saat dolunca alarm kurulmuş gıbı hemen başlıyor ağlamaya . Ne yapmalıyım önüne geçmeliyim taa ılk doğduğunda sarılık olmasın emzıreyım dıye her saat başı emzırmemden kalan bır alışkanlık şimdi önüne nasıl gecerım.? Bır yardımcı olun akıl verın arkadaşlar artık tahammul edılecek gıbı değil yoruldum (uyku sersemıyle yanlış yazmış olabılırm kusura bakmayın anlamıssınız benı)