Sssebnem87 9 ve 11.aylarda 2 doz olarak yaptirdik.hic bir yan etkisi olmadi çok şükür.aşi yapilirken azicik mizirdandi eve gelene kadar normale donduk.
yldrm986 Glsm28 bexero sonrası hafif döküntü ve huysuzluk oluyor,bir de yapılan bölgede ateş kızarıklık oluyor,2 güne geçiyor merak etme ☺️Ben hemşireyim,daha özel aşıdan aşırı derecede şikayete rastlamadım, herşey miniklerin sağlığı için 🙏🏻
Resulasafannesi -TubAsel- merhaba ne aşısı oluyor kimse bana bu aşı ile ilgili bilgi vermedi 9 aylık oğlum
-TubAsel- Resulasafannesi menenjit aşısı ozep aşı paralı yapılıyor devlet karşılamıyor birde rota virüs aşısı var