Glsm28 Doktorumuz yarın gelin yapalım dedi özel aşı çok doktor arkadaşımıza sorduk hepsi yaptırın dedi. Sizler yaptırdınız mı ?
Cansudurmaz Glsm28 bende kızıma yaptırdımnilk dozunu 2. Ayında yaptırdık son dozunu da 13. Ay yapacağız kesinlikle yaptırılması gerektiğini düşünüyorum imkan varsa tabiki.. ne yazık ki aşılar baya maliyetli 😞
Glsm28 Resulasafannesi ben de çok bilgi sahibi değilim ama mutlaka yaptırılması gereken bir aşı ücreti de fazla 😔
Glsm28 Merve08 b tipini içeren menenjit aşısı .Aslında yaptırmak lazımmış fiyatı 550 TL olduğu için herkes haklı olarak yaptıramıyor devlette bunu karşılamıyor.Aslında bizim ülkede bu aşıya gerek yokmuş zamanında ama şimdi ülkemizde başka ülkeden gelenler çok o yüzden hastalık yaygınlaşmış ve bebeklerde görünme olasılığı çok fazla rabbim korusun hastalığa yakalanınca ölümle sonuçlanıyormuş 😔 kafayı yedim ya kaç gündür yaptıramayan durumu olmayan ne yapsın bir de 3 doz yapılıyor
Resulasafannesi -TubAsel- merhaba ne aşısı oluyor kimse bana bu aşı ile ilgili bilgi vermedi 9 aylık oğlum
Zeyzey2019_ Glsm28 tüm dozlarda sadece bir defa ateşi 38.5 oldu bir defa da çok fazla kol ağrısı oldu ama kol ağrısının sebebi maalesef benim. Normalde baxero öncesi doktorlar ağrı kesici verin öyle gelin diyorlar ama bir dozunda unuttum vermeyi ve kolu çok ağrıdı kızımın. Şükür başka bir etkisi olmadı.
-TubAsel- Glsm28 3 ve 5 te yapıldı bizim red huzursuzluk soluğu hastanede aldık hep çok ağır bı aşı bence
yldrm986 Glsm28 bexero sonrası hafif döküntü ve huysuzluk oluyor,bir de yapılan bölgede ateş kızarıklık oluyor,2 güne geçiyor merak etme ☺️Ben hemşireyim,daha özel aşıdan aşırı derecede şikayete rastlamadım, herşey miniklerin sağlığı için 🙏🏻