beybiliboy BiciNanaMusi benimde belimde ağrı olmadı omuz ve sırt ağrısı çektim dediğin gibi aynı. Doktor voltaren krem yazdı hergün sürdüm havlu koydum o ağrıyı geçirdi ağrılar geçince yürüyüşte düzeliyo
BiciNanaMusi Kızlar abimde jel kompres varmış onu koydum sirtima sıcacık nasıl iyi geldi anlatamam ağrım kalmadı çok şükür onu hep yapıcam tabi geçti diye bırakmam yürüyüşüm düzelene kadar yapıcam birde sirtimi yaslancagim zaman besliyorum bundan sonra kararliyim çok dikkat edicem kambur durmak yok 💪
Selinozgeenn BiciNanaMusi korse kullanabilirsin benim oğlum 7 aylık korse kullanmaya başladım zayıflamak adına çok istikrarlı kullandım şimdi bakıyorum da korsemi takmadıgımda bile dik oturuyorum
BiciNanaMusi Selinozgeenn kereminannesiasli Çok teşekkürler evet arkadaşlar da söyledi onun siparişini verdim şimdi inşallah iyi gelir
kereminannesiasli BiciNanaMusi dik duruş korsesi vardı internette görmüşüm bi ara.ise yarayabilir aslında bebekli anneler olarak hepimiz kullansak iyi olur bebekler agirlastikca daha zor olucak çünkü
kereminannesiasli BiciNanaMusi insallah. bende almayı düşünüyorum bebekten önce de pek dik duramıyordum 😑 nereden sipariş ettiniz?
gamzeaslan Ftmsnny krem ne kullaniosun peki? Bana da krem verdi bir de eklemler icin sigin jelatininden vitamin verdi.ben bulasik dus ve el yikama disinda hic cikartmiorum. Cikartirsan her hareketimde cok canim acio ☹️
stilwoman Sırt korsesi ile yaşamaya alışmalısınız. Sırtı dik tutan korseleri denemelisin. http://www.sirtkorse.com/