BiciNanaMusi hamilelikten değilde bende spinal sezeryan oldum ve inanılmaz sırt ve omuz ağrısı çektim 3 gün kaldım hastanede yürüyüş yaparken kambur yürüyordum bide amelyat yerinin ağrısıda etkiledi doğrulamadım , herkes düzgün yürüsene kambur gibi oldun dedi, sanki keyfimden mi öyle duruyorum doğrulamıylrım dedim kızdım , şimdi 1 ay geçti o halimde geçti ağrılar geçince