Mrv2 Bizimki de böyle ya üç dört gündür daha büyük ve baya kırmızı tırnağıyla çizmiş gibi geçer mi bi doktora götürsem mi 😞
Mrv2 Durisko20 daha kötü durumda foto nasıl koyucam bilemiyorum buraya instegramdan ekleyin isterseniz oradan göndereyim
Melinamm Durisko20 bizimki bundan daha kotu hatta yakindan baktik cizik var tirnagiyla cizmis sanirim doktor 2-3 haftaya gecer dedi ama erken gecti su anda baya kuculdu kizarikti kocamandi keske foto atabilsem burdan cok kotuydu