1mom1baby Durisko20 tirnagiyla çizmiş ya da gözüne bisey sokmuş olabilir mi kızımda da daha açık renkli olanı var 3 aylıkken rop muayenesi olmuştu ordan kaldı
bonbonjelibon Durisko20 aynısı bizde deoldu iki gün önce sanki bgün biraz açıldı rengi bende anlamadım doktorada gidemiyoruz korkudan öyle kaldı🙈
Melinamm Durisko20 bizimki bundan daha kotu hatta yakindan baktik cizik var tirnagiyla cizmis sanirim doktor 2-3 haftaya gecer dedi ama erken gecti su anda baya kuculdu kizarikti kocamandi keske foto atabilsem burdan cok kotuydu
Duygu24 Durisko20 tam aynısı mıdır bilmem ama bizde olmuştu kızım tırnağıyla yapmıştı doktora gittik damlayla geçti şükür
Duygu24 Durisko20 korkmayın lütfen ama içinize sinmiyorsa bir doktor görsün. Bizim kırmızı nokta çok daha büyüktü allahtan bişey olmamış. Çok geçmiş olsun
Butterfly Durisko20 diğer postunada yazmıştım. Kılcal damar çalağı ola bilir, ya üşüttüğü yada fazla ağladığından ola bilir . Benim kızdada olmuştu 1 ,2 güne geçti . Hözünde sulanma varmı?
Zeynepdevaninannesi Benim kızıma da olmuştu diş dönemiydi ve çok ağlıyordu ona bağladık biz bi kaç güne geçmişti ama ilerleme falan olursa yine bi doktorunuza görünün
Durisko20 Zeynepdevaninannesi bizde diş patlattık hala huysuz dün ağladı biraz bende sussun diye hızlı salladım hızlı sallamakta zararlı travma mı oldu acaba ondan korktum