Ozanazli ben ilk dozunu yaptırdım ikinci dozu kaldı onuda yaptıracağım bence yaptır bende kararsız kalmıştım yaptırsam mı yaptırmasammı diye ardından kızkardeşimin bebeği 10 aylık rotavirüsüne yakalandı 1hafta hastanede yattı çocuk eridi aktı adeta hem kusma hem ishal hem ateş çok kötü oldu gende bu pandemi döneminde yattı hastanede ben riske atmadım Allah korusun hastanede yatmayı göze alamadım böyle bir durumda 300 tl kadar bir fiyatı var aşının ağız yoluyla veriyorlar