sevimeyuboglu61 Ozanazli kesinlikle yaptırılmalı, oğlum aşı döneminde hasta idi yaptırmadık daha sonra yaşında rota virüse yakalandı bir hafta neler çektik.nasıl kıvrando hastanede , ateşi 3 gün düşmedi kendine gelmesi bir ayı buldu
Angel_45 Ozanazli canım ben kendimce doğum yapan tüm arkadaşlarıma sordum hepsi yaptırmış doktora ebeye sordum öneriyoruz dediler yaptiricam önümüzdeki hafta
Fasulyem Ozanazli yani çok kötüydü çocuk bir şey yiyemedim ki sürekli ishal kusma tabiki kilo kaybı olur.
Fasulyem Ozanazli bende yaptırdım bebegim kustu ama hemşirenin yüzünden çok hızlı verdi bilmiyorum kusan bebek de çok pluyoröıkussa da işe yarar diyorlar size tavsiyem az az verin verecek olanı uyarın 6 7 kere de veriyorlarmış sizde buna dikkat edin bence
Asell9 Ozanazli biz 2 aylık aşıları ile ayni gün yaptırdık 37.5 oldu o kadar bir kere şurup verdim ıslak bezle sildim geçti
Ada_Deniz Ozanazli bizim kızın iştahı azaldı kakası problem oldu her gün düzenli yapab çocuk 3 günde bir zor yapıor tam toparlandı bu seferde 2. Dozunu yaptıdık yiNe aynısı oldu inş bu sefer daha kısa sürede toparlanırız neyseki bitti artık çok gıcık ama yapılması gerekli bir aşı Rabbim hepimiz evladını kötü hastalıklardan korusun…
Dadam Ozanazli belirli bir süresi olan aşı, istediğiniz zaman yaptırmıyosunuz o yüzden keşke dememek için iyi düşünüp araştırın. Ben yaptırdım, tavsiye ederim.
Eylulsmom16 burcu1234 merhaba sizde Ankara’da Elif hanıma mı gidiyorsunuz ? Hastane ortamı nasıldı bugün haftaya 3.ay kontrolü ve rota aşısı var da Ankara çok kötü ya bu ara ondan hastaneyi merak ettim 😞 teşekkürler ♥️
Nurcankarakus Ozanazli Özel aşılar arasında yaptırılması en gerekli olanı bence rotavirüs ben 3 aylıkken 1. dozunu yaptırdım şuan 5 aylığız ve bu ay 2. Dozunu yaptircam
LittleLemon Nurcankarakus evet gerekli ama özel aşılar arasında rota kadar hatta daha önemli olanı menenjit aşıları. Rota olduğunda ishal kusma ile hastalık ağır seyrediyor hastanede yatis gerekiyor evet ama menenjit çok daha ağır ülkemizde maalesef 5yas altı için ama özellikle bebekler için çok tehlikeli ki son yillarda tekrar menenjit vakaları artış göstermeye basladi. Ağır meningokok enfeksiyonları saatler içinde ölümcül olabiliyor veya kalıcı hasar bırakabiliyor. Rota kadar önemsemek gerekiyor maalesef günümüz sartlarinda
Fatma_FLZ Ozanazli imkanınız varsa yaptırın derim 3 ay 10 günü geçmeden ilk dozunu yaptırın Kaç ayliksiniz bilmiyorum ama Doktorumuz demişti
Bom Ozanazli bebeğiniz güçsüz savunmasız. Anne sütü sadece anlık koruyor aşılarla vücudu dirençli hala dönüşüyor. Hastanede yatıp acı çekmesindense aşı yaptırmanız gerekli diye düşünüyorum. 300 lira herşeye veriliyor. Sağlık sonuçta düşünmeden yaptırdık biz menenjit ve rota geerçekten gerekli aşılar
Pelo_00 Ozanazli yaptırdım imkanınız varsa bence yaptırın tine de siz bilirsiniz. Rota virüsüne yakalanırsa aşısız olduğunda çok ağır geçiriyorlar yakınımda bu virüse yakalanıp ağır geçiren olduğu için yaptırmamayı hiç düşünmedim. Sadece bebeklikte değil özellikle okul dönemlerinde çocuklar bu virüsü kapıyorlar. Yakalanıp ağır geçirip acı çekmesindense aşıyı yaptırmayı tercih ederim. Zaten ağızdan damla şeklinde.