Melike_elanur SevcanEbrar bişey demedi canım normal doğum olduğu için. Herşey iyi dikişlerin güzel falan dedi
SevcanEbrar Melike_elanur kırmızı bir et parçası bende de var doğumum çok zor geçtiği için korkuyorum doktora gitmeye birşey demediğime sevindim
Elfidam SevcanEbrar ben farkina varmadan 7cm acilmayla hastaneye gittim sadece ikinirken zorlanmistim o kirmizi et parcasi ondan mi var bilmiyorum
Elfidam SevcanEbrar o kizarik et parcasi bende de mevcut. Ve kocaman bi aciklik 😱 ama o kizariklik yuzunden bi aci yok bende Ben kontrol olmaya gittim vajinal Muayene yapmadi beni dr. Sadece rahime bakti
Esra___ Elfidam Cnmm o bende de var 40 kontrolüne gittiğimde soracaktım güya o vajinal muayene korkusundan unuttum ama doktorum hiçbir sıkıntı Yok gayet iyi dedi bi sorun olsa söylerdi sanırım 🤦🏻♀️
Miniklerim03 Elfidam bn sana söyle söyliyim kişiden kişiye göre değişen bi durum ama bnmde ilk bebegimi dogurduktan sonra dediğin gbi acıklık coktu düzelir diye bekledim düzelmedi 2. dogumumda dr a söyledm orayı biraz fazla dikti şimdi normale dönmüş durumda
Elfidam Miniklerim03 ama bahsettigim yere nssi dikis stabilirlrr ki benim 1dikisim vardi dogumdan kalan
Muallimanne Arzuayse o kızarıklık bende de doktora gittim çok hassas dokununca kanadı dedi, Krem verdi geçmese yakacaz dedi🤔
Arzuayse Muallimanne evet yakiliyomus yada onu kaziyarak aliyomus .bende internetten arastirdigim kadariyla doktora gitcem
Busraalp Benim 2 ay 10 gün oldu Doğum yapalı bende çok korktum ilkinde uzun süre yapmak istemedim iki hafta filan oldu ilki. İlki biraz acıdı daha sonralarında bi sıkıntı olmadı çok şükür