Anneyim07 70 gün oldu doğum yapalı ve ilişkiye girerken canım çok acıyor sebebi nedir haftaya gidicem doktora benim gibi yaşayan varmı ?
Yaser Anneyim07 bugün tam 6 aylık olduk hala canım acır 😞 dikişin varsa onlar acıyordur canım e bırde rahim toparlandı
Derinsum Anneyim07 5 ay 12 gün oldu doğum yapalı ilk zamanlar normal bence ama şimdi öyle bir ağrı hissetmiyorum ben
Arzuayse Naz1905 bende gitcem orda kizarik bi et gibi biswy var oyuzden aciyo benim die tahmin ediyorum
Elfidam Ya birde o kisim cok acik duruyo bende hala 3,5ay bitiyor eskisi gibi olur demislerdi ama yok genis yani Duzelmeyecek mi acaba
Anneyim07 Elfidam valla benimki dar doğum yapmadan önce geniş ti şimdi dar çünkü ilişkiye girerken daha fazla hissediyorum önceden öyle değildi
AyseM Elfidam benim de öyle ya bakmaya korkuyorum resmen eskisi gibi değil düzelir mi acaba ? Sanki çok geniş
Miniklerim03 Elfidam bn sana söyle söyliyim kişiden kişiye göre değişen bi durum ama bnmde ilk bebegimi dogurduktan sonra dediğin gbi acıklık coktu düzelir diye bekledim düzelmedi 2. dogumumda dr a söyledm orayı biraz fazla dikti şimdi normale dönmüş durumda
Melike_elanur Arzuayse benimde öyle gibi gittim canım da rahim toparlanmis dedi . 3 aylık oldu aciyo tabi canım dikiş yeri benim dikisim de çoktu makata kadar baya zor oluyo😏
SevcanEbrar Arzuayse o kızarık et parçası bende de var senin bide 4 ay olmuş hala geçmemiş bende ne zaman geçer diye bekliyordum daha 51 gün oldu
Muallimanne Arzuayse o kızarıklık bende de doktora gittim çok hassas dokununca kanadı dedi, Krem verdi geçmese yakacaz dedi🤔
brck007 Vajinal kuruluk sebebiyle ağrı oluyor genellikle kayganlaştırıcı kullanmayı denemenizi tavsiye ederim.
Arzuayse SevcanEbrar gecmedi canm buyuzden doktora gitmeyi dusunuyorum rahim agzinda dikisin basinda cogu kiside varmis demekki
Elfidam SevcanEbrar o kizarik et parcasi bende de mevcut. Ve kocaman bi aciklik 😱 ama o kizariklik yuzunden bi aci yok bende Ben kontrol olmaya gittim vajinal Muayene yapmadi beni dr. Sadece rahime bakti
Melike_elanur SevcanEbrar bişey demedi canım normal doğum olduğu için. Herşey iyi dikişlerin güzel falan dedi
Rabisss Anneyim07 aynı sorunu bende yaşadım. Bi doktora gözükmeni tavsiye ederim. Doğum sonrası rahim yenileniyo diyolar. Yalan ! Asla inanmayın ve en ufak bi soun gördüğünüz zaman doktora gidin.