Melinamm Gunes_kiz evet olabilir ya aslinda kolay bisey yok tabii bebekler sonucta ygrasacagiz onlar icin hersey :)
Giraysmom20 Melinamm maşallah barekallah rabbim bizede nasip etsin inşallah 😍 bende yapmak istiyorum benimde kuzum sallanarak uyuyor
Melinamm Ebrar18 valla ben o ataklari butun bebeklerin aşiri bir sekilde yasadigini dusunmuyorum :) yani her bebek farkli tabii. Ama ben daha atak nedir bilmiyorum :) insallah bu duzenini bozmaz ya 😔 elimden geleni yapicam.
Busralyaa Melinamm ahh aynı bende 4 aylık olacağı zaman böyle eğitime başlamisdım ama çok sürmedi 😂 maksimum 1 hafta sonra tekrar saklamak zorunda kaldım çünkü 4. Ay atağına giriyor ve aşırı huysuzluk başlıyor
Melinamm Busralyaa ya insallah olmaz bzide ama ben bu ataklara inanmiyorum ya nebilim bugune kadar olmadi oyle huysuzlugu
Melinamm Ada_Deniz 4 ayligiz canim tesekkur ederim sende basarabilirsin :) ben burada ayakta salliyorum ve gayet mutluyum diye yorum atmistim gecenlerde 😂😂😂 Yani o kadar arastirdimki bide kendimi bi an onun yerine koydum sallarken gozleri gidiyor insanin
Busralyaa Melinamm benimkide öyleydi işte 4aydann sonra başladı doktora götürdüm diş huysuzlugudur dedi şuan 8 aylık olduk yeni çıktı dişleri daha 😅
Elo10 Benımkısı memede uyuyor. 4 aylık oglum. Cok ıstyorum sızın hıbı olmasını. Ilk once memede uyutmamayı mı alıstırmalıyım napmalıyım kafam cok karısık. Oglum ayakta bıle sallanmıyo uyumuyor ılla meme olacak. Emzıkte almadı 🙁
Melinamm Elo10 memede uyumasida guzel degilmi? Bende isterdim memede uyumasini rahat en azindan sallamiyorsun :) benimkide gece memede uyur ve hemen yatagina gotururum
duyguluu Melinamm canım ya neguzel bende vermek istiyorum eğitim ya 4 aylık 3 günlük kizim benimde memede uyuyor hafif salliyorum çok zor oluyor ya emzik almıyor beni kullanıyor zaten
Melinamm duyguluu kiyamam :) bence tam zamani yani zaman gectikce zorlasir gibime geliyor o yuzden bende simdiden basladim egitime
Evata Benim oğlumda 3,5 ayı geçti ama herhangi bir eğitim vermeyi düşünmüyorum çünkü sürdürlebilir değil 1-2 hafta sonra değişecek biraz daha zamanı var sanki umarım siz başarılı olursunuz 1 ay sonra bi daha post açın olur mu 😍😍
Fatmabgoksel kutsaltiramisu olur mu 3 yasina kadar egitim veriliyor, benim arkadasimin kizi 1 yasinda o da verdi egitim 2. Gununde alisiyorlar
kutsaltiramisu Fatmabgoksel bir ara denemeye çalıştım 7 aylıktı sanırım. Bana mısın demedi. Bu ara tekrar bir deneyeyim öyleyse teşekkür ederim