SenaEvcili oncelıkle cok gecmıs olsun. Kardesım corona oldu gecen hafta sadece 2 gece 38,5 derece atesı oldu bırde sadece 1 gece eklem agrısı yasadı o kadar masallah ayakta hafıf atlattı eşide oldu tabı oda aynı sekılde hafıf atlattı cok sukur. Vırusun Mutasyona ugradıgını soylemıs doktor eger bagısıklık kuvvetlı degılse cok agır atlatılıyor demıs Allah hepımızı korusun ınsallah. Bu arada bızde ankara da kecııren deyız ankara rezalet durumda kımı gorsem corona olduk dıyorlar