Glin89 yok hayır sadece bir kez yapıldı. şu an karantinanın 8.gunundeyiz. sağlık ocağı aradı siz yani ben ve bebeğim temaslı olduğunuz için belirtiniz olmazsa 14 gün sonra bebekle çıkabilirsiniz dedi. Eşimin egr belirtisi olursa test yapacaklarmış. Belirtisi olmazsa test yapmayacaklarmış. bi 14 gün daha evde karantinada kalacakmış. Kimseden böyle bisey duymadım ben de. O yuzden sormak istemiştim burada