armi1 çok çok geçmiş olsun bir daha da gelmesin hastalıklar. Gerçekten çok zor ben de 2 dk görmek için kapısını açıyorum. Sesi gelmeyince merak ediyorum. Bebegim de çok hareketlendi ve kucağıma olmayınca ağlıyor. Ne bi şey yapabiliyorum doğru düzgün ne yemek istiyorum. Çok emen bi bebek değildi iyice bıraktı. Kilo veriyorum bende üzülmekten. Arayıp sadece evden çıkmayın diyorlar bi ihtiyacı soran yok.cop falan mecbur atılıyor. Inşallah en kısa zamanda bizimki de sağlıkla bitsin. Eski hayatımıza dönelim rabbimin izniyle, cumanın yüzü suyu hürmetine. Hepimize sağlık huzur mutluluk birlik beraberlik ıcin dua ediyorum