Dlk_kk benim de kızım 4 aylık uykusu geldiğinde emmek istiyor henüz çok yeni anneliğim belki henüz bıkmadım ondandr bilmiyorum ilerde belki böyle düşünmeycem belki ama bence sallanmasından ya da yatakta onu kendi kendine uyumasına zorlamaktan daha güzel geliyor ve daha kolay bi de içim daha rahat ediyor öyle uyutunca bazen gazlanmasın diye sallanan salıncağa koyuyorum kendi kendine uyuyunca nedense üzülüyorum emince daha güvende hissettiğini hissediyorum