Dlk_kk oğlum 23 aylık ve hala memede uyuyor. Bazen 5 dk da bazen 45 dk da. Emen bebeğin rahatlamak, uyumak, karın doyurmak, ağrısını dindirmek, sakinleşmek için her zaman ilk tercihi memedir. En iyi çözüm kabullenmek. Çok ama çok normal bir süreç. Elbet bitecek 🤗