Kiraz [bilinmeyen] bende önceden gliss şampuan sıvı saç kremini kullanırdım ama şimdiki kullandıklarım daha iyi geldi saçıma hemde saçımı boyadığım için ekstra bakım istiyor
MuhammedAmine Kiraz Saçımda boya yok bir de ben örtülüyüm ve saçlarım sürekli kapalı terliyor , hava almıyor dökülüyor ve cansızdı bir de kalçalarımda çok uzun ben de çok ürün denedim bunlar en iyileri bana göre . Siz şimdi hangisini kullanıyorsunuz
Annesivekizi Kiraz -sabahları yüzümü yıkamak -diş fırçalamak😂😂 bu arada düzeltmek isterim çay ağacı yağı nemlendirmez aksine aşırı kuruluk yapar ve ağır bi yağ o yüzden yüze direkt olarak sürmemek gerekiyor. Ama çok iyi geliyo gerçekten
Kiraz Annesivekizi tabi gerginleştiriyor ama yıkadıktan sonra yumuşacık oluyor bilmiyorum ben hep kullanıyorum yüzüme ama
Kiraz MuhammedAmine ben clear şampuan kullanıyorum işte yazdığım gibi duşa girmeden 1 saat önce sarımsak yağını uyguluyorum clear şakpuanla yıkıyorum çıkmadan morfose maskeyi yapıyorum çıkımcada kurutmadan önce nemliyken passionate saç bakım yağından sürüyorum 2 damla 3 damla Anladım öyle tabi her saç farklı gliss iyi geliyorsa hiç değiştirme derim 😊