Kiraz Merhaba güzel anneler 🌺 Hadi herkes kullanıp memnun kaldığı bakım ürünlerini paylaşalım Ben başlayayım 🌺 Sarımsak yağı (kuru saça uyguluyorum 1 saat bekleyip yıkıyorum ) 🌺 Morfose saç bakım maskesi keratinli (duştayken yapıyorum ) 🌺 Passionate saç bakım yağı (duştan sonra saç nemliyken 2 damla sürüyorum ) 🌺 Softto plus peeling ( direk ölü deriyi soyuyor ) 🌺 doğal kil toz halinde (suyla maske yapıp yarım saat bekleyip yıkıyorum ) 🌺 çay ağacı yağı (yüzüme sürüyorum pürüzsüz oluyor nemlendiriyor besliyor ) 🌺 gül suyu (gece makyajımı sildikten sonra sürüyorum öyle uyuyorum pamuk gibi oluyor yüzüm ) Bu kullandıklarımı deneyip deneyip en son hem memnun kaldığım hemde uygun fiyatlı olanları buldum sizde devamlı kullandığınız memnun kaldıklarınızı yazın 💕
Giraysmom20 Kiraz loreal Paris kil maskesi (siyah olan) her banyoda yüzümü onunla maske yapıp yıkıyorum ölü deriyi soyuyor garnier 3’ü 1 arada haftada bir banyodan sonra yapıyorum yüzümdeki pütürlü yapıyı yok ediyor soyulmaları sıfırlıyor Himalaya badem ve salatalık özlü haftada bir banyoda yapıyorum cildimi yumuşatıyor Charcoal clay mask ayda bir yapıyorum siyah noktalarıma iyi geliyor clearskin blackhead clearing bunuda ayda bir uyguluyorum T bölgesine tamamen yağlanma soyulma ve siyah noktalara iyi geliyor yumuşatıyor gül suyu standart olarak her akşam uyguluyorum 😊
Annesivekizi Kiraz -sabahları yüzümü yıkamak -diş fırçalamak😂😂 bu arada düzeltmek isterim çay ağacı yağı nemlendirmez aksine aşırı kuruluk yapar ve ağır bi yağ o yüzden yüze direkt olarak sürmemek gerekiyor. Ama çok iyi geliyo gerçekten
Kiraz Monaroka zaten hergün yapmıyorum duş aldığımda saç bakımı sadece Maske yağ peelingde haftada 2 kere felan Sadece gül suyunu hergün sürüyorum
HonKiPonKiDoNiNo Nemlendirme ve peeling icin ictigim turk kahvesinin telvelerini hem elime hem yuzume suruyorum sonuc muhtesem 👍 Yine haftada 1 gun yogurt ve limon la yaptigim yuz maskesi sivilceli ciltlerede iyi geliyor kurutuyor hemen.. 👍 Saclarim icin gliss in sampuani argan yagi sac serumu kullaniyorum hepsinden cok memnunum.. Bu kadarcık :) cok yuzumle oynamiyorum kimyasal seyler pek kullanmiyorum.
Monaroka Deletedmom348 ya ben de almak istiyorum doğum lekeleri için ama yorumları okudum sivilce yaptı kabarttı diyen olmuş tedirgin oldum ben de
Kiraz Giraysmom20 ben o garnieri hiç sevmedim markalarında denedim ama inan ki aktardan aldıklarım daha etkili oluyor
Monaroka Deletedmom348 indirimde alsam olur aslında ama işte tedirgin oluyor insan. Burada kullanan var mı 😔
Deletedmom348 Monaroka Dün bir post vardı bir arkadaş kullanıyormuş memnunum evde yapıyorum lekelerime iyi geldi yazmış. Doğumdan sonra hafif bir lekelenmem var araştırıyorum bende alıcam gibi
Deletedmom348 Monaroka Onunla ilgili bilgim yok indirimdeyse bakayım da bu ay sepete eklerim durur. Buharlı pişirici alıcam bu ay kızıma🌺
Kiraz Butterfly evet onu yazmamışım ben ben hint yağı ile badem yağını karıştırıp sürüyorum çok gğzel oluyor kaşlarımı da uzatıp kuaföre düzelttirece olursam kaşımada sürüyorum aynı karışımı