MarlaSinger Alerjik astımın durumu da önemli bence bunun için; ne boyutta solunum problemi olduğu yani. Benim benim de alerjik astımım var akciğer solunum testlerim yeterisiz çıkıyor. Senelerce tedavi gördüm ama bir türlü atlatamadım. 10 yaşındayken kriz geçirirdim çok şükür o durumda değilim ama yine de tamamen atamadı vücudum. Ben çok korkuyorum Korona olmaktan. Akciğer kapasitem yeterisiz biliyorum. Her astım hastasının akciğer solunum ölçüsü aynı değildir. Göğüs Hastalıklarında muhtemelen size solunum testi yaparlar. Ama nefes darlığı yapar astım. Kalbe doğru ağrı yapmaz. Çok geçmiş olsun şimdiden.