Astım hastası olup, korona atlatan veya şu an tedavide olan arkadaşlar var mi? Merak ediyorum. Bende alerjik astım var, 3-4 gündür göğüs ağrım var ama daha çok kalp bölgesinde. Dün Hastaneye kardiyolojiye randevu alıp gittim, 1. Derece mitral kapak yetmezliği çıktı. Her neyse. Doktorum bu yetmezlik bu derecede nefes darlığı göğüs ağrısı yapmaz dedi. Tabi bunu söylemeden önce bi ton tetkik yapıldı. EKG, eforlu EKG kan tahlili. En son da ciğerlerinde enfeksiyon olabilir dedi. Tabi ben hastaneden çıkmak zorunda kaldım bunu dedikten sonra çünkü aşırı kalabalıktı. Şu an kalpte hafif bi şey çıkmasına rağmen nefes darlığı ve ağrı devam edince koronadan şüphelendim. Astım hastalarına sorum,
koronayı atlatırken zorlandınız mı? Veya astım ilerlediğinde bu tarz sıkışma veya şiddetli göğüs ağrısı oluyor mu? Tekrar doktora bi kaç gün sonra gideceğim göğüs hastalıklarına randevu aldım ama merak içindeyim. Özellikle ventolin kullanan arkadaşlara soruyorum. Teşekkür ederim 🙏🏻