3 ay 7 günlüğüz 3 haftaeır bizde böyle hatta günde toplasan 400 cc zor içiyordu anne sütü ve mama gidiyoruz kabızlık sorunu vardı bebelac gold kullandık sevmemiş meğersem ondan içmezmiş en başta aptamil kullanmıştık ona geri döndük içiyor ama öyle aman aman yine iştahı yok uykusu yok huysuz resmen biberonla savaşıyor hep ilgi istiyor yanında görmesin ağlıyor akşam 9-10da uyuyor 1de uyanıyor sabaha kadar uyku yok vs tuhaf bi dönemdeyiz 3 ay kontrolünde sadece 300-400 gram almıştı 😔hatta atak dönemi olduğunu bilmiyordum iştahı kesildi diye kaç kere oturup ağladığımı bilirim 5-6 saat aç kalıp 30-60 cc zor içiriyordum resmen