Sadece mama alıyor oğlum ama iki haftadır içmiyo eliyle diliyle itiyo sürekli biberonu ağlıyorum artık sinirden doktor üç saatte bir 120 cc dedi ama 60 içip bırakıyo sürekli var mı yaşayan bilen nolur yardım edin ağlıyorum üzülüyorum artık birden noldu yani