Tubaduran bizde 6 aylık olduktan sonra iste geceleri sürekli uyanıyor çığlık atarak valla dün gece nasıl geçti Allah biliyor yarim saatte bi ağladı. sabah en son 5 buçuktu ağladı yine sonra uyudu bikac saat sonra tekrar uyandı yanima aldım çünkü uykusuzluktan basim dönüyordu o ara oynarken uyumuş sonra 11 e doğru uyandı bebeklerin bence bi düzeni yok her atak haftasında değişiyor önceki ataklarda da böyleydi. Uyku şöyle geceleri mizmiz olurdu acikinca emzirip uyutuyordum gece 3 4 kez en fazla ama son zamanlarda anlattığım gibi çığlıklar tepinmeler ve ağlamalar geceleri hep böyle geçiyor